úterý 20. května 2014

RECENZE: Mádara přírodní krém na ruce

Ahoj, dnes vám přináším recenzi na krém na ruce lotyšské značky přírodní kosmetiky Mádara. V poslední době si pořizuji čím dál více kousků přírodní kosmetiky. Připadá mi, že její účinky jsou z jedné strany mnohem přesvědčivější, z druhé strany je tato kosmetika mnohem jemnější. A hlavně taková, jak to říct, poctivá. :-)

Z mého oblíbeného obchodu biooo.cz jsem si mohla vybrat ke zrecenzování jeden produkt, a protože sháním nějaký opravdu máslovitý poctivý krém na ruce, volba padla na tento kousek od Mádary.


Složení:
Vskutku přírodní.
Zmíním několik ingrediencí:

  • kakaové máslo
  • slunečnicový olej
  • petrželový extrakt
  • kdoulový extrakt
  • lipový extrakt
  • klikvový extrakt
  • měsíčkový extrakt
  • heřmánkový extrakt
  • švestkový olej


Konzistence a účinky:
Krásná máslová. Poměrně hutná, tak já to mám nejradši. Navzdory hutnosti se krém rychle vsakuje. Hydratace vydrží tak hodinu, dvě, mohlo by to být lepší. Každopádně konzistencí si mě krém získal a vůbec mi nevadí se mazat častěji. Pro srovnání, slušnou a dlouhotrvající hydrataci mi dodají leda tělová másla z The Body Shop nebo krémy od Mixy, ostatní mazátka mě spíše vysušují.



Vůně:
Ta je naprosto úžasná! Krém voní úplně jako marcipán. Pokud máte rádi marcipán, kupte si určitě tento krém. Já ho mám ráda moc a z vůně jsem nadšená. Po vmasírování do rukou se výrazná vůně marcipánu mírně rozplyne a na povrch vystupuje vůně kdoule a heřmánku.

Vstřebávání:
Vzhledem ke konzistenci až překvapivě rychlé. Nezůstává po něm mastný film, po namazání můžu za chvíli začít normálně fungovat.

Kde jsem koupila:
Na svém oblíbeném e-shopu s přírodní kosmetikou - biooo.cz.

Shrnutí plusů a mínusů:
+ vůně marcipánu
+ přírodní složení s méně obvyklými ingrediencemi
+ hutná máslovitá konzistence
+ rychlé vsakování bez mastného rezidua
- cena
- hydratace by mohla vydržet déle, ale s tím já mám obecně problém

Cena: 258 Kč
Množství: 75 ml
Hodnocení: 8/10
Komentář k hodnocení: Zatím nejlepší přírodní krém na ruce, který jsem kdy vyzkoušela. Doporučuji!
Koupím znovu: pravděpodobně ano, ale zkusím si počkat na nějakou akci ;-)

8 komentářů:

  1. Kdyby stál méně už ho kupuji!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Na Mádaře teď také ujíždím :) Pořídila jsem si jejich set pro smíšenou pleť a je to lahoda.. Nebýt stresu a rozhozených hormonů, mám super úžasnou pleť jako nikdy předtím!
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, teda vůně marcipánu - to by mě fakt hodně lákalo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ma naozaj krasne balenie!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually
    something which I think I would never understand. It seems
    too complex and extremely broad for me. I am looking forward for
    your next post, I will try to get the hang of it!


    Also visit my blog post: good credit score ()

    OdpovědětVymazat
  6. Tá vôňa ma veľmi láka :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne balenie :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat