sobota 17. května 2014

NEW IN: Mixa haul

Ach ty slevy. Nedávno, nebo už možná dávno, záleží na úhlu pohledu, měli v Tetě velké slevy na značku Mixa. Slevy velké, se zákaznickou kartičkou ještě větší.
S Mixou jsem měla jen jednu zkušenost. Našla jsem jejich pleťový krém v jednom z Ladyboxů. Krém samotný byl celkem příjemný, ale co mě dostalo, to byla ta jeho nádherná vůně. Jemná, růžová. To já můžu. Krém, ač nebyl primárně určený mému typu pleti, jsem s nadšením vypotřebovala. Značka Mixa se mi tímto zapsala do povědomí jako ta dobrá, od které bych ještě něco chtěla vyzkoušet.
No a ty slevy, ty slevy. Dopadlo to tak, že jsem se v podstatě Mixou vybavila komplet. Kdybych měla dítě, koupím i ten dětský sortiment.


Dvoufázový odličovač (125 ml)
Má být vhodný pro:

  • oči, které při odličování červenají, nebo dokonce rudnou a slzí
  • nositele kontaktních čoček
Patřím do obou skupin, tak jsem zvědavá, jak moc citlivý odličovač bude. A taky jestli zvládne odlíčit voděodolný makeup, jak slibuje. Výrobek je určen pro citlivou pleť, neobsahuje alkohol, parabeny. Je neparfemovaný a obsahuje výtažek z růže.

Micelární voda (200 ml)

Má být vhodná pro:

  • pleť reagující na odličování pálením a červenáním
  • pleť reagující negativně na vnější vlivy (znečištění, chlad, tvrdou vodu...)
  • pleť napnutou po umytí vodou
Jednu tuto micelárku už jsem zkoušela. Obsahuje vitamín B5 a extrakt z růže, po kterém taky krásně nevtíravě voní. Pleť mi na používání této vody nijak negativně nereagovala, nebyla vysušená, nedělaly se mi pupínky. To, že voda neobsahuje parabeny a alkohol, je velmi příjemný bonus. Odličovala jsem s ní oči i pleť a byla jsem moc spokojená. Pumpičkový dávkovač je také výborná věc.

Odličovací mléko (200 ml)
Opakovala bych se, Mléko se hodí na stejný typ pleti jako micelárka. Obsahuje také extrakt z růže, také v něm není alkohol. Parabeny ale obsahuje (to nevadí, aspoň se nezkazí tak rychle). Voní úplně stejně nádherně po růžích, takže se na něj už moc těším.

Tonikum (200 ml)
Další borec pro:
  • pleť napnutou po umytí vodou
  • pleť rudnoucí a pálící při odličování
  • pleť flekatou ráno po probuzení (jo, u mě nejen ráno)
Toto zklidňující tonikum opět voní po růžích, neobsahuje alkohol a parabeny. Má zklidňovat a osvěžovat. Snad bude také působit adstringentně. Pokud ano, asi se stane mým oblíbencem.




Krém na ruce intenzivní výživa suchých a velmi suchých rukou (100 ml)
Obsahuje glycerin a alantoin. Má světle růžovou barvu, velmi jemně voní a hlavně se úžasně rychle do pokožky vsákne a nezanechává mastný film. Krém jsem si velmi oblíbila a pravděpodobně ho vyměním za ten, který mám teď v práci (Manufaktura vinný krém, nevsakuje se tak rychle).

Krém na ruce výživa pro velmi suchou a poškozenou pokožku rukou (100 ml)
Obsahuje 30% glycerinu a ovesné mléko. Měl by to být ještě těžší kalibr než ten první krém, jsem na něj zvědavá. Měl by umět hojit mikro prasklinky kůže, chránit před zimou a jinými vnějšími vlivy. Přitom by neměl zanechávat mastný film a zároveň hloubkově vyživovat velmi suchou pokožku rukou. Mezi těmito dvěma krémy jsem se v obchodě nemohla rozhodnout, tak jsem si vzala oba.

Krémy stály pro slevě 59 Kč, pumpičkové čističe po 69 Kč a u dvoufázového už nevím, ale asi 59 Kč.

Máte rádi značku Mixa?

3 komentáře:

  1. Zkouším pleťové tonikum a zatím ujde :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ceny jsou velice lákavé, obaly se mi taky líbí.. ale vždycky se udržím, přečtu si složení a to mě od nákupu spolehlivě odradí. Takže ne, Mixu ráda nemám.
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  3. Pleťové tonikum je super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat