pondělí 12. května 2014

NEW IN: Převážně dekorativně z parfums.cz

Parfums.cz je jeden z mála e-shopů, kde nakupuju pravidelně a moc moc ráda. Mají skvělé ceny parfémů, ale i kosmetika se zde dá sehnat za pakatel. Hlavně v akcích.
Jedné takové akce jsem využila nedávno a pořídila tyto věci. Jediný výrobek z tohoto článku nemám z parfums.cz, ale ze slev v Sephoře, ale to asi sami poznáte který.


Bioderma Sensibio Déo antiperspirant ve spreji. Okukovala jsem ho už dlouho. Zaujalo mě na něm hlavně to, že neobsahoval hliníkové soli. Když jsem si ho přinesla domů, přišlo zklamání. Sprej hliníkové soli obsahuje, asi došlo ke změně složení. No nevadí, vyzkouším, holt to nebude žádná zdravota.

Max Factor Lasting Performance makeup. Odstín 100 fair mi krásně sedí. Dřív už jsem tento makeup měla, ale bohužel odstín 101 byl na mě moc tmavý. Tento je prefektní. Makeup netvoří na obličeji masku, dlouho vydrží, nestírá sen, výborně kryje. Může trochu vysušovat extrémně suchou pleť, kterou já teda nemám, takže mi to nevadí. Nejlepšího a nejpřirozenějšího efektu docílím, když ho míchám s Bourjois Healthy Mix Radiance Reveal (odstín 51). Vyrovná jeho nožší krycí schopnost i žlutý podtón. Tohle kombo je prostě nejlepší. :-)

Bourjois Volume Glamour Mascara Ultra-Volumateur. Tuhle řasenku jsem koupila úplně naslepo na základě recenzí. Nezkoumala jsem, jak vypadá její kartáček. Nechám se překvapit. Značce Bourjois důvěřuji, je to jedna z mých nejoblíbenějších značek dekorativní kosmetiky. Moc se na řasenku těším.

Max Factor Creme Puff Pressed Powder. Odstín s vtipným názvem 85 Light n Gay. Je to nejsvětlejší odstín této řady, s podtónem do růžova. Číslování je mi záhadou, proč má kurňa nejsvětlejší odstín číslo 85? Pudr krásně klasicky pudrově voní, je jemně mletý, na pleti moc příjemný a dlouho držící. Oblíbila jsem si ho podobně jako Bourjois Healthy Mix pudr. Bledulkám mohu jen a jen doporučit.

Sephora Highlighting Compact Powder. Moje švagrová měla čerstvě po porodu a poslala si mě do Sephory pro tento rozjasňující pudr. Při nákupu jsem si udělala na ruku swatch a to byl okamžik, kdy jsem se zamilovala. Nádherný jemný lesk s nádechem do růžova. Boží, něco takového také hledám. Švagrové jsem pudr koupila a při předávce se svěřila, jak mě zaujal. Od té doby se mě při každé návštěvě ptala, jestli jsem si ho už teda konečně pořídila. Hm, moc pošťuchovat jsem nepotřebovala. Ale jako správná spořivá osoba (nesmějte se) jsem si počkala, než někde potkám slečnu rozdávající kupónek na 20% slevu (místo 370 Kč mě stál 296 Kč). No obyčejně je potkávám furt, teď jsem si jak na potvoru musela počkat asi tři měsíce. Čekání se vyplatila a já tenhle zázrak mám konečně doma. :-)

Čím jste si v poslední době udělali radost?

Žádné komentáře:

Okomentovat