středa 2. října 2013

DO KOŠE: Srpen a září 2013

Kvůli dovolené jsem nezvládla napsat článek do koše za srpen. Ze zahraničí jsem se vrátila až v půlce září, a tak jsem se rozhodla počkat a do koše za srpen spojit s do koše za září.

Plná balení:


1. Balea Young jahodová pěna do sprchy
Objevila se v květnovém do koše a psala jsem na ni i recenzi. Můj názor se nezměnil. :-)

2. Joanna Body Naturia Washing Peeling Cranberry Smoothing
Tohle je můj objev z pražské Pemi drogerie. Peeling je velmi příjemný, účinný, skvěle voní jako brusinkový džem. Má i krásnou barvu. Škoda jen, že balení je maličké (100 ml). Vůní mají více, skočte si do Pemi. Já ho určitě při další návštěvě znovu koupím.

3. Matrix Total Results Amplify Shampoo
Půl litru šamponu! Už si nikdy půl litru šamponu nekoupím, protože by mě začal štvát, i kdyby byl sebelepší. Šampon sliboval pocit lehkosti a načechranosti vlasů. Sliboval také čtyřiadvaceti hodinový efekt vysokého objemu vlasů. No. Moc pravdy na tom není. Nikdy jsem neměla problém se suchými vlasy, spíš naopak. Tento šampon mi je ale vysušil jako nic předtím. Už si ho znovu nekoupím, to je asi jasné. Mám ze stejné řady ještě sprej na zvýšení objemu, ten je mnohem lepší.

4. Palmolive Mediterranean Moments Argan Oil from Morocco and Almond
Sprcháč z Ladyboxu. Byla jsem za něj ráda, protože sama bych si nekoupila srpcháč s neovocnou vůní. Vůně tohoto sprchového gelu je orientální, těžká. Byla mi v létě moc příjemná, cítila jsem se po koupeli zrelaxovaná. Sprcháč navíc krásně hydratoval. Příjemně mě překvapil, možná si ho koupím na zimu.

5. Lactacyd Femina
Další balení emulze pro intimní hygienu. Už asi padesáté. Nikdy nechci už na intimní hygienu používat nic jiného. Kdyby existovaly ve stejné vůni i přípravky na celé tělo, musím je mít.
Znovu koupím rozhodně, vlastně jsem to už udělala.

6. Kneipp pěna do koupele Čokoláda
Na obalu je upozornění, že produkt není určen ke konzumaci. Vůbec se tomu nedivím. Pěna vypadá i voní jako nutela. Více by mě potěšila opravdová čokoládová vůně, takže si ji už nekoupím. Pokud ale máte rádi nutelu, jděte do téhle pěny. Ale pozor, ve vaně vypadá jako víte co, no, to v čem byste se určitě koupat nechtěli. ;-)

7. Gillette Satin Care Sensitive Skin Shave Gel
Tento gel na holení je fajn. Koupila jsem kdysi asi 10 kusů v akci, když stály asi půlku než normálně. Gel je určený pro citlivou pokožku, obsahuje aloe. Vůně mě nijak netankuje, ale ani mi nepřekáží. Oholit se s tím dá, a to je hlavní. Až vypotřebuji všechny a budou zase ve slevě, klidně koupím další. Jinak Baleu.

8. Elmex zubní pasta bez mentolu
Zubní pasta bez mentolu. Jelikož se mi z mentolu zvedá žaludek, musím používat bezmentolové pasty. Mám dvě oblíbené, a tato je jedna z nich. Mám nakoupeno do zásoby ještě pár balení.



9. Ziaja Nuno enzymatický peeling
Pokud máte problém se zanesenými póry, vyzkoušejte tento zázrak. Nedělám si legraci, opravdu vyčistí i ty nejucpanější póry. Enzymatický peeling se používá jako pleťová maska. Nanese se v silné vrstvě a nechá působit cca 15 minut. Pak se smyje teplou vodou. Nádherně vyčistí pleť. Lepší už je snad jen můj nový objev Himalaya Neem. Nuno mám koupené ještě jedno a i nadále si ho asi budu kupovat.

10. Barekol bylinná voda s fytokoloidy
Složení je mnohem příjemnější než u mléka. Voda obsahuje glycerin, panthenol, extrakty z lopuchu, lnice, přesličky, zeleného čínského čaje a fytokoloidy z mořských mikroorganismů. Netuším, co jsou fytokoloidy. Google po dotazu na ně vyplivne samé odkazy na tuto vodu.
Ačkoliv složení vody je příjemnější, připadá mi, že mi ucpává póry. Není to divné, aby voda ucpávala póry? Navíc lepí. Už si ji nekoupím.

11. Barekol čistící mléko se sedmikráskovým tonicem
Tohle čistící mléko mě zklamalo. Jediné pozitivum je, že celkem pěkně voní. Pokud se podíváte na složení, zděsíte se. Mléko na první pohled vypadá poměrně přírodně, ale omyl. Jeho složení je dost chemické, obsahuje mimo jiné tekutý vosk. Ano, přesně takový pocit na kůži také zanechává po smytí. Zůstává na ní povlak, vosková krusta. Je to hrozně nepříjemné a moje mastná pleť se zanesenými póry trpí.
Už si ho nikdy nekoupím.

12. Garnier Essentials osvěžující pleťová voda s vitaminy
Tahle voda krásně voněla. Co se týče účinků, neurazila, nenadchla. Znovu bych si ji koupila snad jen kvůli té božské vůni hroznů a jablečného vosku. Vodu jsem úplně celou nespotřebovala, asi půlku jsem musela vylít, protože se v ní objevily nějaké cucky.

13. Yves Rocher Culture Bio noční pleťová voda
Pleťová voda z 99,6% přírodního složení. Obsahuje výtažky ze sedmi bylin, naštěstí bez máty. Voní pěkně bylinně, hlavně po levanduli. Chválím hlavně balení, které má pumpičku a je plnitelné. Tím ale veškerá chvála končí. Voda byla neuvěřitelně nepříjemná. Vyskakovaly mi po ní pupínky a šíleně mi vysušovala pleť (a to ji mám spíše mastnější). Obsahuje mimo jiné alkohol. Naštěstí už prošla, tak zbytek vyhazuji.


14. Marks & Spencer Lemon Body Butter
Voňavé, opravdu máslovité tělové máslo. Může se v klidu poměřovat s mými oblíbenými másly z The Body Shop. Máslo obsahuje i Fair Trade ingredience. :-) Nevýhodou je, že není k dostání ve všech Marks & Spencer prodejnách, vlastně jsem ho viděla jen v jedné.

15. Balea Wasser Spray Aqua
Mohli jste si přečíst recenzi, kde jsem tuto vodu srovnávala s podobnou od Rival de Loop. Rivalka pro mě vyhrála, ale ani tato není špatná. Pokud nebude k sehnání voda od Rival de Loop, sáhnu příště po této.

16. Balea Handcream Beautiful Berries
Na rozdíl od jiných bloggerek, mě parfemace tohoto krému nijak zvlášť nenadchla. Je cítit po bobulích, ale vůně je jakoby zastřená takovým staropudrovým smradem. Krém jsem používala v práci, chlapům voněl, až chtěli ochutnávat. :-)

17. The Body Shop Body Butter Vineyard Peach
Tělová másla od TBS jsou moje úchylka. Toto máslo voní po nezralých broskvích, vybavujete si takovou tu mírně nahořklou vůni? Líbí se mi, že TBS másla nejsou parfémována jako nic jiného, žádné prvoplánové vůně. Máslo bylo určené pro suchou pleť, skvěle hydratovalo a provonělo pokožku. Super. Mám koupených ještě x másel od TBS a budu je kupovat dál.


18. Covergirl Exact Eyelights brightening liner - 750 vivid ruby
Velký smutek za touto tužkou na oči. Koupila jsem ji v New Yorku, když jsme byli na svatební cestě. V sadě společně s očními stíny a řasenkou, vše pro rozjasnění zelených očí. Zbyly už mi tedy jen stíny. Tahle tužka byla vynikající, oči opravdu krásně rozsvítila. Bude mi po ní smutno.

19. ELF Eyebrow Kit odstín Light
Můj svatý grál na poli produktů na obočí. Používám tedy jen půlku - vosk. Připadá mi, že stín a vosk k sobě barevně neladí. Stín je pro světlé blondýnky, vosk spíše pro tmavý blond. Používám tedy jen vosk, ten ale každý den. Mám v zásobě ještě další dvě balení.


Cestovní balení:



20. + 21. Pure Fiji Coconut Milk Shampoo & Conditioner, vůně Starfruit
Vzorky z Ladyboxu. Oba produkty příjemně voněly po přezrálé karambole. Vůně kokosu žádná, ale mně nechybí. Používala jsem je na dovolené u moře, kde moje vlasy dostávaly slanou vodou zabrat. Musím uznat, že oba produkty krásně umyly a vyživily vlasy. Vůně v nich také vydržela dlouho. Na plné balení to ale zatím nevidím, mám teď jinou šamponovou lásku.

22. + 23. Kiss My Face Whenever šampon a kondicionér
Na fotce chybí, vyhodila jsem je už ve Španělsku. Opět se jednalo o vzorky z Ladyboxu. Nelíbilo se mi balení, nelíbila se mi vůně. Účinky mě nenadchly. Za mě tedy ne, nekoupím si plné balení.

24. Kiss My Face Relaxing Bath & Shower Gel Woodland Pine & Ginseng
Nepotřebuju vonět jako les. Víc nemám k tomuto produktu co říct. Určitě si plné balení nekoupím.


Vzorky:


25. + 26. Bioderma Matriciane Sérum & Bioderma Matriciane Fermeté
Dvojice vzorků určených na zralou pleť. Jako byly fajn, ale žádný zázrak za ty peníze. Respektive malé vzorečky mě o zázracích nepřesvědčily. Nebudu kupovat.

27. Skin79 Snail Nutrition BB Cream
BBčka od Skin79 mám asi ze všech asijských ráda nejméně. Tohle mi moc nevyhovovalo, bylo na můj vkus až moc hydratační a mojí smíšené pleti moc nesedělo. Špatně se vsakovalo, spíš po pleti klouzalo. Nevyhovoval mi ani odstín, ani krytí. Nekoupím si ho v plném balení.

28. Dove Essential Nourishment Body Milk Dry Skin
Jako dobrý, pěkně hydratoval. Já ale nevyhledávám mléka s neutrální vůní. Navíc značka Dove mi ani není moc sympatická. Plné balení si pořizovat nebudu.

29. Ziaja Regenerating Body Butter Natural Avocado Oil
Jako všechna másla od Ziaji, i toto bylo příjemné. Vypotřebovala jsem několik vzorků, většinu na dovolené. Moc příjemně voněl, jemně po avokádu. Avokádo mám moc ráda, proto i toto máslo mi bylo sympatické. Možná si ho v budoucnu koupím i v plném balení, zatím mám ale žhavější kandidáty.

30. TMT Inca Oil Pandora Oil
Vzorek z Ladyboxu, který byl pro mě největším překvapením. Mám spíše mastné a jemné vlasy, proto jsem se vlasovým olejíčkům vyhýbala. Tento byl první, který jsem vyzkoušela. A jsem nadšená! Předně voní naprosto božsky orientálně a vůně ve vlasech dlouho zůstává. Je sice mastný, ale ve vlasech rychle zasychá a vlasy nejsou těžké a mastné, ale jen neskutečně hebké. Myslela jsem, že mám vlasy zdravé a zacelené, ale po nanesení tohoto zázraku do konečků jsem je měla tak hlaďoučké a heboučké. Chci plné balení!!! Budu si muset napsat Ježíškovi, protože stojí 550 Kč. Ale Ježíšku, mají ho na www.bezvavlasy.cz a vyzvednout se dá hned za rohem od nás :-).


31. Dermacol Princess Cream
Hypoalergenní krém s extraktem z mořských řas a vitaminem E. Určený je pro suchou pokožku, což je taky asi důvod, proč mi nesedl. Je hodně hutný, takový až niveovitý. Prostě klasický, hutný, mastný, bílý krém. Nic pro mě.

1 komentář:

  1. Telove mlieko Dove Essentials je moja srdcovka krasne vonia. Na tie nove sprchace Palmolive sa chystam uz nejaky cas ale skor asi v zime v lete mam radsej svieze vone.

    OdpovědětVymazat