pondělí 30. září 2013

Výběr parfému - díl #2 - Estée Lauder Pleasures

Zdroj: arome.cz

Hlava: fialka, lilie
Srdce: šeřík, růže, květ Karo-Karounde, pivoňka
Základ: santalové dřevo, pačuli

Cena: 1294 Kč za 100 ml EDP na parfums.cz

Moje hodnocení: 2/10

Mladá dívka v rozevlátých růžových šifónových šatech. Prochází se jarní rozkvetlou loukou a trhá květiny, aby si mohla zaplést věneček. Sní o romantické lásce...
Vůně je velmi naivní a mně osobně hodně protivná. Vůně květin v ní namixovaných se navzájem bijí, spíš než by spolu ladily. Šeřík s lilií jsou na můj vkus až moc výrazné a příliš se k sobě nehodí. Základ rozlítanou květinovost až příliš uzemňuje, čímž na jednu stranu rozbíjí prvoplánovost, na druhou stranu ruší i moje čichové buňky.
Tato všemi oblíbená jemná vůně mě vůbec nenadchla, je mi vyloženě nepříjemná a nehodí se ke mně.
Pokud máte rády jemné a čisté květinové vůně a cítíte se být romantickou až naivní dívkou, jděte do Pleasures. Jinak vám radím, vyhněte se jí obloukem.

1 komentář:

  1. Souhlasím, měla jsem miniaturu a dokonce bych to značila za nepříjemný (zá)pach.

    OdpovědětVymazat