sobota 28. září 2013

Ladybox září 2013

Zářijový Ladybox se ohlásil trošku nešťastně. Tým Ladyboxu opět nestíhal expedovat, a tak se k nám zákazníkům krabička dostala s několikadenním zpožděním. Musím ale říct, že se vyplatilo čekat. Obsah je opravdu nabušený.



Zářijové vydání krabičky krásy se neslo ve znamení kosmetické značky MUA, která má u nás v ČR od 24.9. své zastoupení. Že nějaký produkt od MUA bude v krabičce přibalen už bylo avizováno dopředu. Že jich tam bude ale tolik? Pět plných balení MUA produktů, jedno plné balení od Dermacolu, dvě cestovní balení od Palmers a Kiss My Face a jeden bonus plný produkt od Colgate.



1. Colgate Max White One Luminous zubní pasta, 75 ml, plné balení
Bonusový produkt. Nejsem z něj vůbec nadšená, jelikož používám pouze pasty bez mentolu. Tahle má na sobě nápis "Sparkling Mint" a přesně tak i smrdí. Asi ji dám k používání návštěvám.
Jelikož se jedná o produkt navíc, nenaštval mě.

2. MUA FashionistA Flawless Primer, 35 ml, plné balení
Ráda vyzkouším. Nedávno mi došel primer od Dermacolu, který má podobnou texturu. Teď mám jen dva krémové od L'Orealu, takže tento se hodí.

3. MUA Trio Eyeshadow Innocence, plné balení
Moc pěkné trio očních stínů v neutrálních barvách. Všechny tři barvičky jsou krásně třpytivé. Nějaké stíny od MUA už mám a jsem s nimi velmi spokojená, zejména s těmi třpytivými.
Za mě velké nadšení.

4. Kiss My Face Hand Creme Grapefruit & Bergamot, 22 ml, cestovní balení
Oproti "zelené" řadě, která smrděla jako les, tenhle krém na ruce má krásnou svěží vůni. Balení má výbornou kabelkovou velikost, jsem moc spokojená.

5. Dermacol Perfect Cleanser 2in1, 200 ml, plné balení
Micelární vodu od Dermacolu jsem zatím nezkoušela, takže jsem moc ráda, že se objevila v Ladyboxu. Micelárky používám denně, teď zrovna ty od Biodermy. Mám sice ještě čtyři lahve v zásobě, ale vzhledem k mé spotřebě jsem ráda za pátou.
Moc velká spokojenost.

6. Palmer's CBF Lotion parfémované, 50 ml, cestovní balení
Hmmm. Tohle mléko krásně voní, vypadá tak přírodně. Zpočátku jsem z něj byla nadšená. Ale to jsem si neměla číst složení, je to samý parafin a minerální olej. Mám tedy smíšené pocity. Kdybych si to složení nepřečetla, skákala bych radostí do stropu. Takže asi tak. :-)

7. MUA Gel Liner Underground, plná balení
Zase další linky. Jak víte, já si linky dělat neumím. Jediné, se kterýma to občas zvládnu, jsou ty od Essence. Ale je to teda boj. Linky od L'Oreal z dřívějšího boxu stále čekají na výměnu a už se objevily další. Jenže tyhle linky si možná i nechám. Jsou taky gelové, za to bod nahoru. Ony mají ale navíc ještě v rukojeti štěteček, který vypadá, že by se s ním linky mohly dát hezky nakreslit. Asi je prubnu.

8. MUA Kiss Proof Lip Stain, plné balení, odstín Kissalicious
Nejdřív jsem se lekla, že se jedná o "chubby stick". Mám ráda jen ten od Astoru, protože nesmrdí po mátě. Jinak Revlon i MUA prý mají ostrý mátový odér, to bych nemohla. Tohle je ale fixa na rty, která voní nádherně po fialkách. Bomba! Barva na první pohled působí fialově, na rtech ale skoro není vidět, jen je mírně natónuje do světle růžova. Jo, spokojenost.

Celkově musí říct, že nadupanost i složení výrobků v zářijovém Ladyboxu se mi zamlouvá. Jen tak dál!
Jak jste spokojené vy? A pokud jste Ladybox neobjednaly, jak se vám líbí obsah?


1 komentář:

  1. Tak zrovna jsem ani jednu z těchhle věcí od MUA nezkoušela, ale mám doma tu micelárku od Dermacolu a jsem z ní nadšená. Teď asi zkusím tu novou od L'Oreál, ale rozhodně se k ní někdy vrátím :-)
    Beauty District

    OdpovědětVymazat