pátek 4. října 2013

NEW IN: Bourjois

V poslední době se mi rozrostla sbírka produktů od Bourjois. Tuhle značku jsem si zamilovala a stala se mou nejoblíbenější. Doma už jsem měla tvářenku v odstínu 48 Cendre de Rose Brune, což je krásná matná starorůžová. Téhle krásce jsem pořídila společnost.


První část nákupu jsem pořídila na letišti. Jsem Češka jak poleno, proto jsem se nechala nalákat na dáreček k nákupu. Musela jsem pořídit dva produkty, což pro mě nebyl sebemenší problém.

Vlevo vidíte bronzer Delice de Soleil. Odstín 12 je určen pro světlou a středně tmavou pleť. Bronzující pudr obsahuje extrakt z kakaových bobů a pomerančového květu. Je v něm decentní množství droboulinkých třpyteček a voní krásně po karamelu a vanilce.

Vpravo je ultrajemný pudr z rodiny Healthy Mix, odstín 52 Vanille. Má matovat až na 10 hodin a zároveň rozjasňovat. Jsem zvědavá, jak dokáže takové dva protichůdné efekty skloubit. Kromě slíbeného matování má být i hypoalergenní, má hydratovat a neucpávat póry. Pudr je opravdu krásně jemný a voní po ovoci. Obsahuje extrakt z Kaki a Yuzu.

Jako dárek jsem dostala kosmetickou taštičku, bude se hodit. :-)


Další přírůstky do rodinky mám z OC Letňany. Tam jsem pořídila make-up Healhy Mix Radiance Reveal. Nejedná se o všemi opěvovanou originální formuli, což jsem zjistila až doma. Ale nevadí, četla jsem na něj snad ještě lepší recenze. Make-up voní úplně stejně krásně ovocně jako pudr. Balení je pumpičkové a skleněné. Odstín také 52 Vanilla.

Korektor Healthy Mix neobsahuje olej a jsou v něm výtažky z meruňky (pro rozjasnění) a maliny (pro aktivaci mikrocirkulace). Těším se, že ho budu používat pod oči a doufám, že bude stejně skvělý jako jemu podobný korektor pod oči Rimmel Match Perfection. Korektor mám o odstín světlejší, tedy 51.

Dále jsem pořídila kamarádku svojí první tvářence. Jedná se tentokrát o odstín 34 Rose d'Or. Odstínem je velmi podobná mojí 48 Cendre de Rose Brune, ale je třpytivá a leskne se dozlata. Odstín je možná maličko víc do oranžova, ale vážně jen nepatrně.

Posledním přírůstkem do rodinky je třpytivý bílý oční stín, odstín 90. Budou nádherně rozjasňovat a pravděpodobně se zařadí do mých oblíbenců, po kterých sáhnu každý den.

2 komentáře: