úterý 25. června 2013

Oblíbené bloggerky #1

Dnes bych vám chtěla představit dvě beauty bloggerky - YouTuberky, které v poslední době moc ráda sleduji. Jedna z nich je zahraniční, jedna česká.
Určitě je obě znáte, ale pokud ne, budu ráda, když se na některá jejich videa podíváte a dáte mi do komentářů vědět, jak se vám líbí.

Essie Button
Tahle slečna pochází z Kanady a žije v Británii. Je moc moc krásná a hlavně vtipná, na její videa je radost se dívat. Má jich natočeno opravdu požehnaně, což mě těší, mám pořád na co koukat.


Kassenka Bows
Opravdu fascinující slečna! Nejdřív mi moc sympatická nebyla. Její vzhled i projev je, co si budeme povídat, dost specifický. Když jsem shlédla více Kassenčiných videí, nějak jsem se na ni naučila. Teď se těším na každé nové video. Jestli ona tam holka nevkládá nějaké podprahové snímky. :-)

3 komentáře:

  1. Ahoj nechcela by si vzájomne sledovanie ? :)
    PS:ja ťa už sledujem ❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, to je věciček, mě většina věcí vydrží hrozně dlouho :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra! Okomentovala jsem špatný článek :( Nezlob se, to bylo omylem :D Jsem to ale trdlo.

    OdpovědětVymazat