pondělí 3. června 2013

RECENZE: Růžové opojení z biooo.cz

Nedávno se ke mně dostala nabídka spolupráce s internetovým obchodem Biooo.cz  Bylo mi umožněno vybrat si z jejich sortimentu zboží v hodnotě 200 Kč (dostala jsem slevový kupón na 200 Kč, zbytek jsem doplácela).

Musím říct, že zpočátku mi e-shop připadal předražený. Bio věci běžně nekupuji, tak jsem vůbec netušila, jak jdou ceny. Pak jsem ale na internetu hledala, kde se některé výrobky dají ještě sehnat, a ceny na biooo vycházely nejlépe. Od doby tohoto prvního sponzorovaného nákupu jsem provedla ještě několik objednávek už za své a jsem moc spokojená. :-) Pozitivní je pro mě i fakt, že zboží si lze osobně vyzvednout v kamenné prodejně, která je umístěna v Praze na náměstí Republiky v Kotvě (mám to z domova kousíček).

Teď už ale k objednávce.
Vybrala jsem si růžovou vodu Purity Vision, po které jsem už delší dobu pokukovala v DM, a dále hořkou čokoládu s růží od belgické čokoládovny Dolfin.



Tonizační pleťová růžová voda od Purity Vision stála 187 Kč a lahvička má obsah 100 ml. Zdá se, že to není moc, ale lahvička je opravdu veliká skleněná a celá naplněná (balení hodnotím jako velmi povedené). Voda se dávkuje sprejem. Voní samozřejmě po růžích, jak jinak. Používám ji na zklidnění pleti. Mizí po ní začervenání a méně se mi tvoří pupínky. Pleť je navíc krásně hydratovaná a heboučká a v teplejších dnech není potřeba ani používat krém.

Jaké použití růžové vody jsem si ale oblíbila nejvíce? Do jídla! Ano, čtete správně. Tato voda je 100% přírodní a lze ji tedy i konzumovat. Při koupi jsem si okamžitě vzpomněla na indické restaurace a nápoj Lassi. Ve sladké variantě se vyrábí z bílého jogurtu, vody, hnědého cukru a právě růžové vody. Chuť je božská, určitě vyzkoušejte. Stačí jen všechny ingredience smíchat a prošejkovat a nápoj je na světě. :-)





Čokoláda má 30 g a stojí 29 Kč. Je bio, jak jinak. To je mi tak nějak jedno, hlavní je, že chutná úplně božsky! Obsahuje 60 % kakaové hmoty a 3% černého čaje s růží. Voní krásně po růžích a při konzumaci zrníčka čaje krásně křupou. Nejraději si ji dávám ke kafi. Balíček obsahuje 4 dílky čokolády.
Od doby první objednávky jsem si (už komplet za své peníze) objednala ještě asi 10 dalších balíčků téhle čokolády v různých příchutích - růže, fialka, verbena... Vřele doporučuji.

2 komentáře:

  1. no tak tu čokoládu s fialkou musím mít!

    OdpovědětVymazat
  2. I keď čokoládu nemám veľmi rada túto by som kľudne ochutnala :D

    OdpovědětVymazat