čtvrtek 11. dubna 2013

RECENZE: Rtěnky Rimmel Lasting Finish by Kate Moss 02, 03 a 09

Ahoj moji milí čtenáři. Dnešní článek bude více názorný, než kecací. Chci vám představit své tři rtěnky od Rimmel z kolekce Kate Moss. Zatím mám sice jen tři, ale pravděpodobně si koupím i další. Jsem z nich úplně nadšená.

Rimmel Kate Moss - odstíny 02, 03 a 09
Barvy

02 Pink Polish - Krásná výrazná fuchsiová barva. Odstín jde více do růžova, než do fialova. Oproti mojí oblíbené NYC Blue Rose má slabší modrý podtón. Je naprosto nádherná a z těchto tří asi moje nejoblíbenější. 

03 True Nude - Název nelže. Opravdu se jedná o typický nude odstín. Bohužel. Na mě je příliš do hněda a do oranžova. Preferuji nude barvy s růžovým podtónem. Tato barva mi moc nesluší, ani se mi nelíbí. Byla to moje první koupě Kate rtěnek, protože o tomto odstínu se všude psalo a pěly se na něj ódy. Za mě tuhle barvu ne, už bych si ji znovu nekoupila. Snad si ji ještě někdy vezmu, třeba k výraznému líčení očí.

09 Tender Mauve - Tady bych naopak řekla, že se milý Rimmel s názvem vůbec netrefil. Mauve barva vypadá úplně jinak, je to taková starorůžová s příměsí fialové a kapičky hnědé. Tuhle barvu bych spíš označila jako "berry". Zkuste si obě dvě vygooglit a dáte mi za pravdu. Dlouho jsem podobnou barvu sháněla, až jsem sehnala tuto. Následně jsem zjistila, že mi moc nesluší. Ale nevadí, stejně ji miluji a moc se mi líbí.

Zleva: 02, 03, 09
Konzistence
Boží! Krémová, hydratační... Nejvíc se mi zamlouvá, že rtěnky neobsahují žádné třpytky, žádnou perleť. Jsou kompletně, nádherně jednobarevné. Ani moc matné, ani moc lesklé. Rtěnky jsou dostatečně tuhé, aby se nelámaly a neroztékaly.

Zleva: 02, 03 a 09
Pigmentace a výdrž
Pigmentace je vysoká. Stačí jedna vrstva a rty jsou plně pokryty sytou barvou. Přesně to od rtěnek vyžaduji, takže mě holky nezklamaly.
Výdrž je mírně nadprůměrná. Obvykle to tak bývá, když je rtěnka hydratační, nevydrží tak dlouho, jako kdyby byla sušší. Nevadí, více mi vydrží snad jen Dermacol Longlasting. Rtěnka na rtech přežije i menší jídlo a opatrné pití, po obědě ji musím natřít znovu.
Kvůli vysoké pigmentaci se ze rtů neztrácí rovnoměrně, což je asi tak jediné, co by se jí dalo vytknout. Zanechává konturu. Hlavně u těch výraznějších odstínů je potřeba si na to dát pozor, abyste v půlce dne nevypadaly jako prostitutky. :-)

Zleva: 02, 03 a 09. Pigmentace je opravdu vysoká, na této fotce jsou dvě vrstvy rtěnky - přejetí tam a zpátky.
Obal a vůně
Obal má černou barvu a je vyroben z bytelného plastu. Dovedu si představit luxusnější balení, ale za tu cenu mi tohle vyhovuje maximálně. Líbí se mi jeho jednoduchost a elegance.
Vůni mají rtěnky příjemnou, sladkou, jako květinový nektar. Zajímavé je, že všechny nevoní stejnou intenzitou. Nejvíce dvojka, v závěsu trojka a devítka není moc cítit. Není to způsobeno jejich stářím - kupovala jsem je v pořadí trojka, dvojka, devítka.

Shrnutí plusů a mínusů:
+ hydratace
+ vysoká pigmentace
+ bez třpytek a perleti
nerovnoměrné stírání během dne
- mohly by mít ještě větší výdrž, klidně na úkor hydratace

Cena: 129 Kč (lze koupit v drogeriích)

Množství:  4 g
Hodnocení: 8/10 (po odstínech - 02 získává 10/10, 03 dostane 4/10 a  09 si zaslouží 9/10)
Komentář k hodnocení: Skvělé rtěnky za skvělou cenu. Jedny z mých nejoblíbenějších.
Koupím znovu: Ano, pravděpodobně si koupím ještě další odstíny. Dvojku si po dopotřebování určitě koupím znovu, trojku ne a devítku možná. Vyzkouším i lasting finish (bez Kate), už mám nějaké odstíny vyhlídnuté.

2 komentáře:

  1. Žádnou Rimmel rtěnku ještě nemám, ale už dlouho plánuju koupit :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásné, určitě si minimálně jednu taky pořídím. Díky za super recenzi. Nejvíc mě zaujal asi ten odstín 09, takové já můžu. :)

    OdpovědětVymazat