pondělí 1. dubna 2013

DO KOŠE: Za první čtvrtletí 2013

Tak co dámy, už jste dostaly našlaháno? :-)
Dnes přicházím s novou rubrikou. Na některých blozích se jmenuje spotřebováno, u mě by tento název nebyl úplně odpovídající. Budu sem zařazovat jak věci spotřebované, tak takové, které poletí do koše, ačkoliv v nich ještě trocha/hodně zbývá.
Nevím ještě, jak moc pravidelná rubrika bude. Nejdřív se musím naučit schovávat si obaly za účelem nafocení. Pokud byste se divili, že toho za čtvrt roku vyhazuji tak málo, tak právě v tom je ten důvod.

U každého produktu se budu snažit stručně napsat, na co je určen a co si o něm myslím. Pokud už jsem na něj psala recenzi, připojím odkaz.

Tak jdeme na to.


Bioderma ABCDerm micelární voda
Varianta micelárky pro použití na miminka. Od hlavičky, přes prdelku, až k nožičkám. Skvělá je i na odličování. Vyhovuje mi víc než růžová. Balení je litrové s pumpičkou. Recenze zatím nebyla, ale určitě se dočkáte.

Dvoufázový odličovač očí Alverde
Tak tenhle se zkazil, žluknul. Holt přírodní kosmetika, no. Původně voněl po olivovém oleji a avokádu, v poslední době po žluklém olivovém oleji a avokádu. Co se týče účinků, moc dobře neodlíčil a byl tuze mastný. Já už si ho nekoupím, ani ho nikomu nedoporučím.

Balea suchý šampon
Recenze byla zveřejněna před pár dny. Nejhorší výrobek ever! Letí do koše nespotřebovaný (dvakrát použitý). Budu teď zkoušet jeho brášku z řady Trend It Up, na kterého čtu samou chválu.

Balea gel na holení
Kupuju ho pořád dokola, ale v poslední době a ve srovnání s jinými gely mi připadá, že hrozně rychle ubývá. Koupila jsem si teď ve slevě (50%) gely od Gillette a pěnu od Baley, která by dle recenzí měla vydržet déle. Tak uvidíme.

Tetesept sprchový gel - mléko, med a jojobový olej
Psala jsem recenzi na jinou variantu téhož, růži a jogurt. Oba (i další) Teteseptí sprcháče mám moc a moc ráda a ještě jich mám pár v záloze, tuším že broskvových.


Balea Professional šampon a balzám pro namáhané a poškozené vlasy

Měla jsem strašnou radost, když jsem z tub vymáčkla poslední zbytky. Jo, konečně jsem se těchto dvou výrobků zbavila. Jak jste si mohli přečíst v recenzi, nebyla jsem z nich nijak nadšená. V recenzi jsem sice psala, že vlasy vydrží po jejich použití déle svěží, ale to asi jen tak prvních 10 použití. Pak účinek pominul a mastily se mi stejně jako dřív. Dnes už bych je hodnotila spíš na 4/10.

Body Basics tekuté mýdlo fík a pekanový ořech
Mýdlo vonělo jako pletenec s pekanovými ořechy, který prodávají v Albertovi. Na mě moc sladká vůně. Být napatlaná pečivem mě moc nelákalo a už vůbec neevokovalo pocit čistoty.

ISANA kakaový krém na ruce
Z tohoto krému jsem stále stejně nadšená. Recenze vyzněla velice pozitivně. Po jejím napsání jsem sama sebe vyšokovala tím, že krém je z limitované edice, a tudíž by ho už v Rossmannovi nemuseli mít. Tak jsem tam hned druhý den naběhla, koupila další tři krémy plus jeden půlkilový na tělo. Nový krém jsem si vzala do práce, matlám se s ním co chvíli. Pikslu s verzí tělo mám na nočním stolku a taky využívám hojně.

Ziaja kakaové máslo tělové máslo
Pokud jste četli recenzi, asi je vám jasné, že tohle matlátko je moje úplně nejoblíbenější. Když ale ono tak hrozně rychle ubývá! :-( Každopádně už mám načaté další, střídám ho s Isanou a doufám, že vydrží o něco déle.

5 komentářů:

  1. Moc pěkně napsané :)) Biodermu plánuji že si pořídím děkuji za radu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z těhle výrobků mám nejradši tu micerálku. Je super. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  3. Bioderma je vynikající! :) Máš hezký blog! Přidala jsem si tě na bloglovin (#8), můžeš si mě také přidat, udělalo by mi to velkou radost! děkuji :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle články mě moc baví číst i tvořit, tak sis mě získala :-)

    OdpovědětVymazat