středa 13. února 2013

Swatche MUA rtěnek

Ahoj. :-)
Nedávno jste si mohli přečíst o mém nákupu kosmetiky Makeup Academy. Balíček mi přišel zrovna v době, kdy jsem měla doma na návštěvě rodiče. Rozhodla jsem se proto, že vám rtěnky rovnou nafotím, abych některé odstíny mohla hned dát mamce. Na spodku balení je šroubovatelná průhledná vanička a v ní trocha rtěnky, takže při hledání odstínu hned vidíte, po kterém sáhnout.

Foceno s bleskem

Foceno bez blesku

Odstíny zleva od 1 do 16 (foceno bez blesku)

Na recenzi je sice ještě brzo, ale už teď můžu říct, že některé odstíny jsou šíleně vysušující, zatímco jiné krásně krémové a hydratační. Míra pigmentace se také dost liší. Z fotek je i pěkně vidět, které odstíny obsahují třpytky.

Zatím jsem vyzkoušela odstíny:
  • 4 - malá pigmentace, spíš jako balzám nebo rtěnka od Essence
  • 13 - vysoká pigmentace, hydratuje a dlouho vydrží
  • 16 - slušná pigmentace, ale rtěnka příšerně vysušuje a zalézá do linek
Odstíny 9, 10 a 11 putovaly k mamce, na ně tedy recenze nebude. Když ode mě odjížděla, měla na sobě devítku a byla jí moc příjemná.

Jak se vám tyto rtěnky líbí? Máte nějakou z nich? Jak jste spokojené?

3 komentáře:

  1. teda to jsou dokonalý barvy! :-)
    nejvíc se mi asi líbí 2, 4 a 6 :-)

    GIVEAWAY o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí a za ty prachy stojí aspoň za vyzkoušení. :-)

      Vymazat
  2. Wau tich je.. já mám asi dvě a ani je nepoužívám.. :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/02/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat