čtvrtek 14. února 2013

RECENZE: ISANA kakaový krém na ruce

Příjemný Valentýn všem, kteří ho slavíte. :-)

Na dnešek jsem si připravila recenzi na krém na ruce. Nejdříve musím říct, že co se týče krémů na ruce, jsem úplný nováček. Začala jsem je používat až letos, a to ne že bych musela, spíš jsem podlehla davové mánii. Na suché ruce příliš netrpím, to snad jen v největších mrazech. Ráda si ale na ruce natřu něco, co pěkně voní. Recenze tedy asi nebude moc platná těm z vás, kteří máte ruce opravdu suché, jelikož si nejsem jistá, zda dokážu dostatečně posoudit míru hydratace krému.



Přemýšlela jsem, jestli mám nejdříve napsat recenzi na kakaový krém Ziaja, nebo na tento od značky ISANA. Rozhodla jsem se pro ISANu, protože krém je z limitované edice a brzy by ho už nemuseli prodávat.

ISANA je privátní značka drogerie Rossmann, něco jako Balea v DM. Na blozích je poměrně opomíjená, což je škoda. Výrobky, které jsem zatím měla šanci vyzkoušet, mě všechny nadchly.

Co se píše na obalu krému?
ISANA krém na ruce bambucké máslo a kakao

  • bez minerálních olejů a silikonů
  • hýčká a ošetřuje suché ruce
Já jen dodávám, že krém neobsahuje ani parabeny.

Konzistence a vlastnosti

Konzistence je lehčí krémovitá, produkt se jednoduše roztírá a rychle vstřebává. Po vsáknutí do pokožky zůstává pocit hydratace (pro mě dostatečná) bez mastného filmu a hlavně úžasná vůně. Barva klasická bílá.

Vůně
Vůně byla důvodem, proč jsem si krém pořizovala. Je naprosto božská. Pokusím se vám ji přiblížit, snad se trefím. Takže nejvíc ucítíte kakao, takové to klasické pudrové na vaření. Voní tedy spíše hořce, ne tak sladce jako granulované kakao. Dále z krému cítím namleté oříšky a máslo. Máslo dodává sladkou vůni, která ve spojení s hořkým kakaem skvěle souzní. Nalákala jsem vás? :-)

Složení
AQUA, GLYCERIN, ISOPROPYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE SE, ETHYLHEXYL STEARATE, CETYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, BUTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, THEOBROMA CACAO BUTTER, PANTHENOL, OCTYLDODECANOL, SODIUM CETEARYL SULFATE, CARBOMER, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BENZYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, COUMARIN

Shrnutí plusů a mínusů:
+ VŮNĚ
+ rychlé vstřebání
+ nezanechává mastný film
+ dobrá hydratace
+ neobsahuje minerální oleje, silikony, parabeny
+ na podrážděné kůži neštípe
limitovaná edice
- uvítala bych i menší balení do kabelky


Cena: 39 Kč (koupit lze v Rossmannu)
Množství: 100 ml
Hodnocení: 9/10
Komentář k hodnocení: Berte ho všemi deseti, pokud máte rádi příjemné a fungující krémy s ne zas tak sladkou, ale věrohodnou, kakaovou vůní.

Koupím znovu: Určitě ano, pokud ho ještě seženu.

3 komentáře:

  1. Ta vůně by se mi taky určitě líbila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem zjistila, že krém ještě mají. Prodávají taky stejný krém na tělo. :-)

      Vymazat
  2. Jedna malá pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/crazy-lens-giveaway_15.html Hraje se o crazy čočky! O:-)

    OdpovědětVymazat