pondělí 25. února 2013

RECENZE: RYOR Professional SkinCare hydrofilní odličovací olej

Dnes si opět dáme jednu recenzi, tentokrát na odličovací olej z profesionální řady Ryoru.


Balení má obsah 500 ml a je opravdu povedené. Jelikož jsem vyznavačkou minimalismu, líbí se mi jeho střídmost. Lahev je bytelná, dobře stojí a díky prohloubeninkám na bocích se i dobře drží. Na zrcadle v koupelně vypadá opravdu pěkně. Pumpička je praktická a otáčením nastavitelná na open (lze pumpovat) a stop (nelze pumpovat).

Popis na obalu výrobku:
Odličovaci olej hydrofilní. Neobsahuje konzervační látky, a proto je vhodný i pro velmi citlivou pleť a odlíčení očních partií. Olej naneste na vodou zvlhčený tampon a vzniklou emulzí odstraňte make-up i běžné nečistoty. Přípravek je určen pouze pro kosmetické salony.
Co na to já:

  1. Olej je hydrofilní. To znamená, že je schopný vázat vodu a neodpuzuje ji jako jiné oleje. Bez vody se podle mě použít nedá, je moc hutný a mohl by dráždit (k dráždění viz další bod).   
  2. Vhodný pro velmi citlivou pleť a odlíčení očních partií. ROZHODNĚ NE! Řekla bych, že nemám vůbec citlivou pleť, oči už vůbec ne. Denně nosím kontaktní čočky a oči podrážděné nemám. Tento olej ale nemůžu na oči vůbec použít. Jakmile jím přejedu po víčku, oko začne brutálně pálit a slzet. Přitom na očním okolí je mi olej příjemný. Mám ráda ten mastný pocit v okolí očí, připadám si, že bojuju proti vráskám. :-)
  3. Přípravek určen pouze pro kosmetické salony. Zajímavé, žádný salon nemám a stejně mi ho prodali. :-)
A jaká je odličovací schopnost tohoto oleje? Lepší průměr. Make-up stáhnu dvěma odličovacími tamponky, třetím dočistím. Pak použiju micelární vodu, a ta mi vezme ještě asi tolik, kolik se vejde na dva další tamponky.

Na odlíčení už olej skoro nepoužívám, hlavně kvůli tomu štípání v očích. Zkusila jsem si ho ale vzít do sprchy a použít ho po mytí sprcháčem. Olej mi krásně promastil a provoněl pokožku. Tímto způsobem ho teda asi dopotřebuju. :-) 

Shrnutí plusů a mínusů:
+ pěkná "salónová" vůně 
+ praktické a graficky střídmé balení s pumpičkou
+ příjemný mastný pocit kolem očí
+ poměr cena/množství
+ moje oblíbená značka
odličuje průměrně, micelárka vezme víc
- strašně štípe v očích, ačkoliv by měla být na odličování očí určená

Cena: 279 Kč (koupit lze na eshop.ryor.cz)
Množství: 500 ml
Hodnocení: 3/10
Komentář k hodnocení: Průměrná kvalita odlíčení, pěkné praktické balení, ale strašně štípe v očích.
Koupím znovu: ne

1 komentář:

  1. nice review!
    Maybe we follow each other?!
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpovědětVymazat