sobota 12. ledna 2013

TAG: Introduce yourself


Píšu si tenhle blog už skoro měsíc a ještě jsem se vám ani nepředstavila. Chystám se to ale napravit prostřednictvím tagu, který jsem našla už ani nevím kde. Tak hurá na to!

1. Jak se jmenuješ a kolik je ti let?
Jmenuju se Irena a je mi 25 let.

2. Odkud pocházíš?
Narodila jsem se v Praze v Podolí a už od narození žiju na Praze 7.

3. Jaká je tvoje práce?
Skvělá! Ale vás asi spíš bude zajímat obor. Vystudovala jsem IT a pracuju teď jako IT analytik. Momentálně jsem už druhým rokem na projektu v jedné bance, kde vyvíjíme internetové bankovnictví. Já mám na starosti analýzu (jak jinak) a nově i týmovou koordinaci.

4. Jakou muziku ráda posloucháš?
Mám dvě nejoblíbenější kapely, poměrně dost nesourodé. Už od pěti let poslouchám East 17, které naprosto zbožňuju. Na ty kluky ať mi nikdo nesahá, nebo budu zlá. :-) No a druhá moje nejoblíbenější skupina jsou The Prodigy.

5. Jak bys sama sebe popsala v maximálně pěti slovech?
Jedno slovo stačí, jsem prostě DIVNÁ. :-)))

6. Máš nějaké fobie?
Z pavouků. Klasika. A jedna dost zvláštní fobie, a sice z bójek. Ano, takových těch plovajících koulí na moři. Brrr, je mi špatně jen na to myslím. :-)

7. Co ráda sleduješ v televizi?
Stydím se za to, ale nejlíp si odpočinu u odpadových pořadů, jako jsou například reality show. Ráda sleduju třeba America's Next Top Model, Britain's Next Top Model a jiné Next Top Model. Toho jsem viděla snad všechny série, které se dají na internetu najít. No a pak i takové ty slovenské hrůzy typu Extrémné rodiny, Farmár hladá ženu atd. Ano, přiznám se, dělat si legraci z hlouposti druhých mě občas baví. Člověk má vždycky radost, když je někdo ještě pitomější než on sám. :-) 
Ze seriálů se můžu pořád dokola dívat na Červeného trpaslíka. Oblíbený film asi Po přečtení spalte a některé kultovní horory.

8. Jaká je tvoje nejoblíbenější značka kosmetiky?
Jak na co. Pokud bych ale měla mluvit obecně, pak asi Revlon. Řasenky dělá dobré Max Factor, Miss Sporty a Maybelline. Make-up jedině Revlon a BB creamy od korejských značek. Rtěnky mám nejraději od Revlonu, Rimmelu a Dermacolu. Pudry má asi nejlepší Manhattan, korektory a oční stíny Covergirl. Laky na nehty moc nepoužívám, ale nejlepší jsem měla asi od Miss Sporty.

9. Jaká je tvoje nejoblíbenější módní značka?
Tory Burch a Kate Spade. Dále se mi líbí třeba Marc Jacobs, Michael Kors... Z dostupných značek, jak cenově, tak místně, asi Mango, Zara, Stradivarius, H&M.

10. Co ráda a naopak nerada jíš?
Miluju sushi, tatarák, houby. Nerada jím cokoliv s mátou, tlusté maso, kukuřici, kroupy a dost dalších věcí, které mě zrovna nenapadají.

Dělaly jste i vy někdy podobný tag? Dejte mi do komentářů odkaz, ráda si ho přečtu. Nebo mi taky můžete napsat tipy na další tagy. Díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat