čtvrtek 3. ledna 2013

První pracovní den po dovolené

Dnešek byl mým prvním pracovním dnem. Tedy ne úplně prvním, na to jsem už dost stará, ale prvním po dovolené. Ráno se mi tááák nechtělo... 
Jelikož na mě po svátcích čekalo dost práce, den rychle utekl. A ani zítra se nudit nebudu.

Víte, co mi dnes udělalo největší radost?


Jedna z mých nejoblíbenějších módních návrhářek na facebooku své značky oznámila, že počínaje novým rokem rozšiřuje seznam zemí, do kterých doručuje objednávky, o Českou republiku. Jupíííí. :-) Čekala jsem na to roky a při své návštěvě NY jsem si pro jistotu udělala větší nákup, co kdybych se tam už nedostala. Už se těším, až si nějaké botky objednám...

Když už jsme u bot, dnes jsem koupila plnou výbavu na ošetřování kožených bot a kabelek, tak se na to jdu vrhnout. Mějte se!

1 komentář: