neděle 28. září 2014

Krize...

S něčím se vám musím svěřit. V poslední době často přemýšlím nad tím, jestli má smysl s blogem dál pokračovat.
Mám k tomu několik důvodů:

  • TÉMA ČLÁNKŮ. Kosmetiku už nenakupuji tolik jako dřív. Nejen, že už nemám tolik věcí, ale hlavně s nimi už tolik neexperimentuji. Při pravidelném častém přispívání by mi rychle došla témata. Tak co jiného? Tagy? Vždyť už to stejně nikdo nečte. Móda? Móda je moje láska, ale o tom teto blog stejně nikdy moc nebyl. Nemám bohužel příležitost fotit pravidelně outfity (a tím myslím, že by se mi podařil tak jeden týdně). Moje profese? To by zase nezajímalo nikoho z vás. Lifestyle? Do práce, z práce. :-D Tím jsem skončila. 
  • NASYCENOST. Co si budeme povídat, "trh" s blogy už je přeplněn. Kdo se blogu nevěnuje buď s velkou chutí, nebo s velkým nasazením, nejlépe obojí, nemá šanci. 
  • ČTE TO VŮBEC NĚKDO??? Nechci generalizovat, jistě se tu najde pár lidí, kteří blog čtou, protože je zajímá jeho obsah. Všímám si ale toho, že čtenáři přicházejí za giveaway. Komentáře většinou obsahují odkaz na vlastní blog čtenářky, v horším případě na její giveaway. Fajn, když je komentář k věci, tak proti tomu nic nemám. Ale když někdo na mnou zhejtovaný výrobek napíše "Ten vypadá opravdu dobře. Zvu tě na svou giveaway.", tak to mě točí. Chci dělat jen to, co má smysl. Má tohle smysl?
  • BILANCOVÁNÍ - ČAS, MOTIVACE... Času pro sebe mám čím dál méně. Já vím, je to klišé. Času mám proti jiným ještě dost. Ale upřímně, ten co mi zbyde, je pro mě vzácný. Psaní článků na blog je opravdu časově náročné. Kdo tomu ten čas nevěnuje, kdo není zapálený, nepíše s obrovským zájmem a nasazením, nemá už šanci uspět. Nerada bych psala recenze o dvou větách a dvou fotkách. Preferuji kvalitu před kvantitou, což ale není zřejmě to, co čtenáři na blozích hledají. Každopádně, svůj volný čas tedy chci spíše věnovat rodině, domácnosti, rozšiřování odbornosti, nebo prostě prachobyčejnému relaxu (zahrnujícímu čtení blogů a sledování videí, samozřejmě).
Závěrem chci poděkovat všem svým věrným čtenářům, kteří sem chodili nejen za účelem giveaways nebo propagace vlastních blogů. Děkuji všem, kteří četli se zájmem, ale nekomentovali. Děkuji všem, kteří četli se zájmem a komentovali. :-)

Tento článek nechci brát jako rozloučení. Nevylučuji, že se k blogu vrátím. Musí se mi ale vrátit chuť, inspirace, takové to zdravé zapálení.

Mám vás ráda. Díky.

2 komentáře:

  1. Já měla takovouhle krizi už několikrát, ale pořád si ještě říkám, ´že když jsem do toho všeho vložila tolik času, peněz, protože pořádný foťák není zadarmo, energie a práce, tak to přece všechno hned zase nezahodím. Ono mít úspěšný blog není jen tak, s tím souhlasím. Co si budeme povídat, každá chceme co nejvíc čtenářů a která říká, že ne, tak kecá. Ale stejně jako ty, tak ani já nemám hromady volného času. Také chodím do práce, dělám přesčasy, mám svou vlastní domácnost, přítele, rodinu, přátele... A i jiné koníčky než je blog. Tohle všechno stíhat je mnohdy na Chocholouška. Něco z toho člověk zkrátka zákonitě musí zanedbávat. Nicméně, když zmiňuješ propagaci blogu. Myslím., že pokud chceme dostat blog do povědomí, je to bohužel nutné. Osobně to nedělám s bůhví jakým nadšením, klidně bych si to i odpustila, ale jak jinak chceš dát potencionálním čtenářům vědět o svém blogu? Těžko je napadne adresa tvého blogu z čistého nebe, že? Já když jsem začala sledovat blogy, tak jsem na první narazila náhodou a k ostatním se právě dostala díky tomu, koho jaká blogerka měla ve sledovaných plus díky tebou zmiňovaným odkazům na blog, které nechávají holky v komentářích. Takže já na tom nic špatného nevidím a ani mě to nijak neuráží, když mi odkazy dávají holky do komentářů k mým článkům.
    Jinak mě asi zabiješ, ale zrovna u mě probíhá Giveaway. třeba tě zaujme a budeš se chtít zúčastnit. Každopádně hlavu vzhůru, pokud zrovna nemáš blogovací náladu, dej si klidně i čtvrt roku pauzu a pak uvidíš jestli ti to chybí nebo ne. Ono by ti třeba takové smazání blogu mohlo být i třeba líto :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. To mě moc mrzí, ale myslím, že blog by měl bavit hlavně tebe a neměla by ses do ničeho nutit :) Třeba ti časem bude chybět a vrátíš se:)

    OdpovědětVymazat