sobota 3. května 2014

DO KOŠE: Duben 2014

Dnes to bude opět o spotřebovaných a vyhazovaných kosmetických produktech. Za duben jsem měla na své poměry poměrně malou spotřebu. No uvidíte.


1. Balea malinové tekuté mýdlo (500 ml, do 40 Kč)
Balea tekutá mýdla kupujeme stále dokola. Voní naprosto božsky. Toto malinové pochází z (tuším) loňské limitky a v zásobě mám ještě jedno. Momentálně používám broskvové, které je úplně stejně úžasné. Vřele doporučuji, já budu rozhodně kupovat znovu.

2. Ziaja kopřivový šampon (500 ml, 69 Kč)
Tak jsem se na něj těšila a tak mě zklamal. Tento šampon jsem koupila ve dvojbalení, celkem litr ho byl. Stál mě 69 Kč. No, čekala jsem, že mě zbaví rychle se mastících vlasů, jak to většinou kopřivové šampony dělají. Jelikož deklaroval, že působí proti lupům, těšila jsem se také, že mě zbaví lupů, které vždy po zimě na hlavě mám. Výsledek je takový, že po umytí mám vlasy hrozně vysušené, ale pokožka se mi mastí ještě rychleji. Půl litr jsem spotřebovala, druhý půl litr zkusím používat na štětce. Doufám, že to přežijí. Rozhodně nikomu nedoporučuji tento šampon kupovat.

3. Tetesept koupelové perly Smyslnost (320 g, 129 Kč)
Koupelové přípravky od značky Tetesept miluji! Tyto koupelové perly s vůní vanilky a bobulového ovoce nejsou výjimkou. Voní úžasně, příjemně, výrazně. Obsahují ureu, lipozomy a pečující oleje, takže po koupeli pokožka nezůstává vysušená. Všem doporučuji a i já si je koupím znovu.

4. Gillette Satin Care gel na holení Aloe (200 ml, 139 Kč)
Gely na holení jsou něco, co mě naprosto "netankuje". Vždy se je snažím koupit za co nejnižší cenu. Proto jsem pořídila v akci 10 kusů tohoto gelu pro citlivou pokožku, 79 Kč za kus. Běžně stojí 139 Kč, no nekupte to. Gel je fajn, co víc k němu říct.

5. Manufaktura sprchový gel Meruňka (215 ml, 139 Kč)
Moje nejoblíbenější limitka od Manufaktury. Bohužel už není k sehnání, což je mi vážně líto. Tento gel voněl naprosto božsky, vůbec ne uměle, po meruňkách. Vůně jemná, ale přesto výrazná. Pokud na něj někde narazíte, rozhodně si ho kupte. Pro ty z vás, kteří vyžadujete, aby sprcháč za každých okolností hodně pěnil, pro vás tenhle nebude. Mně stačí, že umyje, krásně voní a nevysuší. Znovu bych si ho koupila určitě, ale bohužel už ho neseženu. :-(

6. Manufaktura krém na ruce Meruňka (100 ml, 149 Kč)
Krém ze stejné limitky a úplně stejně úžasný. Měl texturu bambuckého másla a krásně hydratoval. A ta vůně... Stejně jako u sprcháče, kdybych ho ještě někde viděla, okamžitě koupím.



7. The Body Shop tělové máslo Satsuma (200 ml, 399 Kč)
Další máslíčko od TBS. Vidíte u mě spotřebované minimálně jedno měsíčně, takže já už ani nevím, co o nich pořád psát. Máslíčka od TBS jsou úžasná, voňavá, hutná, extra hydratační. Toto mandarinkové bylo určeno pro normální pokožku, konzistenci mělo více krémovou, méně máslovou. Vonělo pronikavě mandarinkově a jak to bývá u TBS másel zvykem, vůně se na pokožce udržela opravdu dlouho. Když jsem večer namazala, ráno jsem ho cítila stejně intenzivně. V zásobě mám teď dalších 10 másel TBS, různé varianty, takže ano, já kupuji znovu a znovu a doporučuji všem.

8. Clean&Clear blackhead clearing tonikum (200 ml, 149 Kč)
Kupovala jsem na vyzkoušení v 50% slevě v DM. Chtěla jsem nějaký dryák na černé tečky a obecně proti pupínkům. Toto extra alkoholové tonikum udělalo perfektní službu. Působilo opravdu výrazně adstringentně a antibakteriálně, takže po jeho použití jsem měla póry uzavřené a desinfikované. Pupínky se mi teď dělají o hodně méně. Takže ať si kdo chce co chce říká, pro mě je alkoholové toniku zázrak a vždy chci alespoň jedno doma mít. Momentálně používám tonikum od stejné značky s ženšenem, a to je snad ještě lepší. Doporučuji všem, kteří bojují s pupínky.

9. Himalaya Neem pěna na čištění obličeje (150 ml, 99 Kč)
Nimbovou čistící masku od Himalaya miluji nadevše. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet další produkt stejné řady. Pěna na čistění obličeje mě ale nijak zvlášť nenadchla, s pupínky nezatočila, ani jsem po jejím použití necítila, že by pleť byla komplet čistá. Špatná nebyla, ale také si mě ničím vyloženě nezískala. Znovu už ji nekoupím.

10. Alverde tělový sprej grep a bambus (100 ml, ? Kč)
Tělový sprej z limitované edice Alverde jsem kupovala loni. Jeho vůně je hodně výrazná, hodí se na horké letní dny, kdy lítáte po venku a potřebujete se osvěžit něčím voňavým. Kolegu tohoto spreje, od Baley s vůní manga, stříkám do skříně k provonění oblečení. Tento grepák na oblečení moc pěkně nevoněl, proto už si ho znovu nekoupím. Momentálně prozkoumávám tělové spreje od The Body Shop.

11. Ryor dvoufázová odličovací emulze (150 ml, 99 Kč)
Než jsem vyzkoušela Mixu, tuto emulzi jsem nedala z ruky. Používala jsem ji na odličení očí, olejová složka mi na celý obličej nevyhovovala. Pokud bych nevyzkoušela dvoufázový odličovač od Mixy, pravděpodobně bych koupila znovu tento. No, možná je budu střídat. Rozhodně ale tento odličovač patří mezi špičku a já ho můžu vřele doporučit.

12. Bourjois Healthy Mix Radiance Reveal makeup odstín 51 Light Vanilla (30 ml, cca 500 Kč)
Skvělý makeup! Krytí nízké až střední, velmi přirozené. Pleť je rozzářená. Flakonek je ze skla a má pumpičkový aplikátor. Makeup nedělá fleky, skvěle se s ním zachází, není hutný ani příliš mastný. Jeden z nejlepších makeupů, které jsem kdy vyzkoušela. No a voní nádherně po ovoci. Jediné mínus, má podtón do žluta, takže na krku ho musím vždy rozetřít do ztracena, jinak je vidět barevný přechod na moji porcelánovou pleť. To je ale nepodstatné, vím jak si s tím poradit. Makeup už mám koupený a znovu ho používám. A o odstín tmavší mám koupený i na léto. I pudr ze stejné řady mám, a ten je snad ještě pohádkovější. Doporučuji všem.

13. Balea Sensitive deodorant ve spreji (20 ml, 29? Kč)
Výborná věc do kabelky, rozprašovač je mechanický. Je to deodorant, takže neochrání proti pocení, ale svěží čistá vůně pomůže pach potu neutralizovat. Ze stejné řady mám krystal a deo krém, které jsou teda podle mého názoru mnohem vyšší liga. Tento sprej si už nekoupím, zatímco krém a krystal určitě ano.

No jak říkám, spotřeba tentokrát slabá. Snad se příští měsíc polepším. :-) Hezký den přeji vám všem.

6 komentářů:

  1. 8. to tonikum si musím koupit!!!

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Po tom make-upu od Bourjois pokukuju už dva měsíce a teď jsi mě přesvědčila, že jej musím mít :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je vážně super. Hlavně pro neutrální až teplý podtón pleti. :-)

      Vymazat
  3. Ani jeden z výrobků jsem nezkoušela, ale měla jsem od Balea náplň do mýdla s Aloe Vera a moc hezky vonělo. Alverde tělový sprej vypadá zajímavě, já jsem si momentálně nějaké pořídila od Avonu.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty spreje od Avonu už nějakou dobu obhlížím. Jen se toho nějak bojím, když si je nemůžu očuchat. :-)

      Vymazat