úterý 5. listopadu 2013

DO KOŠE: Říjen 2013 - část 2

Slibovaná druhá část spotřebovaných a vyhazovaných produktů.


13. Homeodent Citron zubní pasta  (cca 80 Kč)
Předně musím říct, že balení na fotce patří ještě nenačaté pastě. Ta dopotřebovaná je totiž stočená do kuličky a není ani poznat, co to je za věc. Tím odpovídám i na otázku, jestli bych si pastu koupila znovu - ano. Jedná se o homeopatickou (to je mi fuk) pastu bez obsahu metolu (to mu zase není fuk). Pasty s mentolem špatně snáším, protože z mentolu, máty, peprmintu atd. se mi dělá špatně.
Vedle Elmexu jediná alternativa, takže tyhle dva produkty pořád střídám a jsem spokojená.

14. Meridol ústní voda bez alkoholu (cca 160 Kč)
Vodu používáme s manželem oba, on víc, protože voda je taky mentolová. Neobsahuje ale alkohol, takže vám pusa nevybouchne, než to stačíte vyplivnout.
Kupujeme ji pravidelně a máme další v zásobě.

15. Balea Trend It Up suchý šampon
Nejdřív jsem si koupila ten modrý. Dusivá hrůza, která letěla do koše ještě jako plná. Navíc jsem po něm měla vlasy spíš slepené, než vyčištěné. Tenhle šampon vyčistil, nedusil tolik (jenom trochu), ale po asi třech použitích byl vypotřebovaný. Už si ho znovu nekoupím, poznala jsem Batiste. :-)

16. Gillette Satin Care Shave Gel Sensitive Skin (cca 130 Kč)
Další exemplář z mého asi desetikusového haulu těchto gelů. Tehdy byly ve výprodeji asi za 69 Kč a já jich nakoupila víc. U gelů na holení si moc nevybírám, všechny mi připadají stejné. U tohoto se mi líbí neutrální vůně. Jinak mám asi radši Baleu.
Za sníženou cenu bych si ho klidně koupila znovu.

17. Tetesept Calming Care koupelová sůl (cca 30 Kč)
Můj milovaný Tetesept! Sůl byla velmi příjemná, opravdu uklidňující. Radši bych si koupila velké balení na více použití, ale zatím jsem ho nikde neviděla, vy ano? Tohle byl pytlíček na jedno použití. Sůl voněla po heřmánku. Koupím znovu, miluju Teteseptí produkty!


(vzorky)
18. Ziaja Rose Butter Day Cream
Denní krém s příjemnou růžovou vůní. Plné balení bych si asi nekoupila, preferuji lehčí krémy. Ale nebyl špatný a krásně voněl.

19. Ziaja Cocoa Butter Cream
Další denní krém, na suchou pokožku. Hodně hutný. Měla jsem i plné balení a kvůli té hutnosti jsem ho používala jen na nohy. :-) Krásně voní, ale je to asi nejslabší produkt kakaové řady od Ziaja.

20. Dermacol Pearl Elixir
Celkem příjemný krém, nebyl nijak extra hutný. Malý vzoreček by mě ale ke koupi nepřesvědčil, leda by to byl nějaký zázrak. Ten se ale v tomto případě nekonal.


21. Balea Deo Creme Sensitive
Největší překvapení. Tento krémový deodorant jsem si kupovala z nouze, když jsem si chtěla vzít něco malého na dovolenou. Světe div se, stal se mým nejoblíbenějším. Světe div se číslo dva, může směle konkurovat antiperspirantům. Je opravdu skvělý a koupím si ho znovu. Spolu s krystalem od Baley jsou moji věrní společníci v boji proti pocení. Chci ještě vyzkoušet Anti-Transpirant od Biodermy, snad mě nezklame.

22. Avon Wink
Voňavka spíš asi pro mladší slečny. Je to svěží vůně s ovocnými tóny. Vůbec nic nevydrží, ale voní celkem příjemně a nekonfliktně. Dostala jsem ji asi před deseti lety od kamarádky a tenkrát se ke mě hodila víc. Teď už hledám něco sofistikovanějšího.

23. Alverde Sensitiv Deo Roll-on Dry
Četla jsem na tento kuličkový deodorant spoustu chvály. Tak jsem si ho koupila. No, hrůza. Smrdí to sice "neutrálně", ale hodně silně. Když se ten smrad smísí s potem, radši bych cítila puch samotného potu, protože tohle z něj vytáhne a zdůrazní ty nejhorší tóny. Nikomu nedoporučuji! Ani jsem tu hrůzu nespotřebovala a letí do koše.


24. Bioderma Sensibio H2O micelární voda
Dárek k nákupu micelárky z bodu 25. Proč je tak opěvovaná nechápu, je stejně kvalitní jako ta z 25ky a mnohem dražší. Musím ji ale pochválit, protože to ona a 25ka mě naučily milovat micelárky. Mám ještě jedno plné balení.

25. Bioderma ABCDerm H2O micelární voda
Litrová micelárka na dětské prdelky. Odličuje úplně stejně jako Sensibio, je mnohem mnohem levnější a má super pumpičku. Tohle je už asi moje třetí balení a asi ne poslední. :-)

26. Ryor Professional Cleansing Hydrophilic Oil
Hydrofilní olej na odličování z profi řady Ryoru. Voněl nádherně! Vzpomněla jsem si na kosmetické salony, kam jsem chodila jako malá s babičkou jako doprovod. :-) Tenhle olej se používá na čistění pleti namokro. Protože je hydrofilní, přitahuje vodu a spolu s ní tvoří odličovací emulzi. Bohužel na mě byl až moc mastný a hutný a dusil mi pokožku. Využití našel ve sprše, kde jsem ho používala jaku tu vychvalovanou Niveu na hydrataci. Znovu nekoupím.

27. Ziaja Nuno čistící gel na obličej
Velmi příjemně vonící čistící gel na obličej. Určený je pro problematickou mladou pleť. Mně vyhovoval a asi si ho koupím znovu. Enzymatický peeling ze stejné řady je pro mě ale číslo 1. Koho by zajímala ta vůně, připadá mi poměrně kompatibilní s vůní intimního gelu Lactacyd, kterou taaaaak moc miluju.


Příště přinesu ještě jeden, poslední díl "do koše" za říjen. Tentokrát s dekorativkou.

1 komentář:

  1. Tu vonavku od Avonu jsem také měla, nedávno jsem si zbavovala, měla jsem ji x let. :D

    OdpovědětVymazat