středa 7. srpna 2013

NEW IN: Tenisky

Když jsem chtěla nedávno vyrazit do parku jen tak v kraťasech a tričku, uvědomila jsem si, že vlastně nemám co obout. Vlastním jedny jediné tenisky od Nike, ale ty jsou vhodné spíš do méně teplého počasí. Jsou černo bílé z dost tlusté kůže a s takovou tou vycpávkou, která sice nohu chrání, ale taky dost hřeje.
Pokud se pamatujete na haul z Vídně, tam jsem koupila za cca 250 bílé plátěné tenisky. Bohužel jsem je vyprala a nejdřív zežloutly a pak se rozpadly.



Jako správná shopaholička jsem tedy před vycházkou vyrazila do Palladia na superrychlý nákup (rozumějte pouze 3 hodiny). Prolezla jsem pouze obchody, kde jsem čekala, že by mohli mít tenisky.

V H&M jsem nepořídila. Měli tam sice jedny pěkné plátěné bílé, ale jen ve velikosti 36. Já mám 40 a taky mi přišly 300 za bílé plátěnky a ještě ve slevách docela tristní.

Jedny plátěnky, v šedé, jsem koupila v CCC. Je to pro mě neznámá značka Red Nylon. Botky stály 199 Kč a pěkně zmenšují nohu. Snad chvíli vydrží, když nejsou úplně bílé.


Pak jsem poprvé v životě vlezla do Office Shoes. Neznalý člověk by tam čekal boty do kanceláře, ale najdete tam převážně jen tenisky. Jak jsou teď všude slevy, ani tento obchod nebyl výjimkou. Pořídila jsem kožené (však víte, jak si na to potrpím) bílé tenisky od Lacoste. Je to model Ziane, pokud by to někoho zajímalo. Boty byly zlevněné z 2000 na 1200. Skvělá cena za kožené boty. Snad vydrží déle než plátěnky.
Mimochodem, jak teď letí Vansky a má je každá bloggerka. Na ně jsem taky koukala. Jako jo, jsou hezké, ale jsou to obyčejné plátěnky jako ty moje staré za 250. Stojí ale 1600, což mi přijde za takové křusky dost šílené.


5 komentářů:

  1. Ty Lacoste jsou božské!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné botky :) já měla z CCC od této značky jednou botasky a vydržely mi asi 3 roky a byly děsně pohodlné a strašně těžce jsem se s nimi loučila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty bílé jsou super!!

    Chtěla bych tě pozvat na moji giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šedé jsou príma, taky bych nějaké nové botky potřebovala.

    OdpovědětVymazat