pátek 24. května 2013

Alverde dvoufázový odličovač

Ahoj, jak se dnes máte? Já dnes neměla zrovna nejpříznivější den, takže mám teď pochopitelně náladu na mírně hejtovací článek. Dnes si dáme recenzi na dvoufázový odličovač od Alverde.



Komu vadí mastná složka ve dvoufázových odličovačích, ať si tento rozhodně nekupuje. Mně mastná složka většinou nevadí. Dvoufázové odličovače používám převážně na oči, protože podle mých zkušeností dokáží nejlépe stáhnout oční make-up. Tento od Alverde ale odličuje dost bídně, oko musím hodně drhnout, což mu zrovna dvakrát nesvědčí. Ani tak ale odličovač nevezme všechno, spíš to tak nějak rozpatlá. Mám po něm značně zarudlé oči, i když nepálí. No a ten mastný film, který mi po odlíčení na oku zůstává, se vůbec nechce vsáknout. Nutno podotknout, že přímo na lahvičce je napsáno, že odličovač je určen i na oční make-up.

Vůně tohoto produktu mi připomíná olivový olej. Nic jiného jsem z něj snad ani necítila. Po velmi krátké době od nákupu, pár měsíců, mi tenhle miláček žluknul, takže letěl do koše.

Příště tedy koupím něco jiného, nejlépe dvoufázový odličovač od Ryoru.

Shrnutí plusů a mínusů:
+ přirodní kosmetika
neodličuje
rychle žluknul
- zanechává nepříjemný mastný film
mám po něm rudé oči

Cena: 60 Kč (lze koupit v DM)

Množství:  nepamatuji se, ale asi 50 nebo 60 ml
Hodnocení: 1/10
Komentář k hodnocení: Jeden bod dostává za kvalitní lahvičku. Ale jelikož nedělá co má, víc si nezaslouží.
Koupím znovu: Už ho nikdy nekoupím.

3 komentáře:

  1. Tak to je škoda, že tě zklamal :/ já používám na oči už dlouho dvoufázový odličovač od Ryoru a ten je nejlepší, co jsem zkusila:)

    OdpovědětVymazat
  2. na vypalenie oci dobry:D haha, mna tiez stipe aj ked nie nejak extremne a ten ulepeny pocit okolooci je hrozny...musim umyt vodou a prejst este biodermou.

    OdpovědětVymazat