sobota 2. března 2013

RECENZE: Ziaja kakaové máslo tělové máslo


Pokud čtete můj blog pozorně, víte, že mi Ježíšek přinesl dárkový balíček produktů z kakaové řady Ziaja. Ježíšek/manžel je pěkně vypočítavý, čokoládu má rád ve všech podobách, a tak ji i rád očichává v koupelně. Dnešní recenze bude věnována produktu, po kterém jsem velmi toužila, kakaovému tělovému máslu.



Zveřejnila už jsem recenzi na krém z řady kakaové máslo. Ten jsem označila za nejslabší z celé řady. Tělové máslo naopak považuji za úplnou špičku.

Co se píše na obalu?
Kakaové tělové máslo s obsahem Omega 3, Omega 6 a vitamínu E. Neutrální pH.
Liporegenerace pokožky. Doplňuje nedostatek lipidů, regeneruje přirozenou ochrannou bariéru, viditelně zlepšuje pružnost a měkkost pokožky. Zanechává pokožku jemnou a hebkou.
Návod na použití: Vmasírujte větší množství přípravku do očištěné pokožky těla a nechte vstřebat. Přípravek je určen pro vnější použití.

Vůně
Vůně každého výrobku z kakaové řady je trošku jiná. Na rozdíl od krému voní máslo více po kakau, vůně ale není hořská a zemitá, spíše sladší a svěží, což je pravděpodobně dáno obsahem bambuckého másla. Trochu jsou také cítit oříšky. Nepatrně mi voní i po koláči s jablečným želé. :-)

Konzistence
Svádí mě to napsat máslová, když jde o tělové máslo s kakaovým máslem. Máslová ale není. Není mastná, není tuhá. Mastné krémy nesnáším. :-) Připomíná mi spíš našlehaný puding s máslem.


Fotka ze začátku používání, už mám jen zbytečky na dně


Hydratace, výsledný pocit po nanesení
Úžasný! Vsákne se rychlostí blesku a pokožku zanechá výrazně hydratovanou, heboučkou, hladkou. Dokonce i zlepšuje a sjednocuje tón pleti. Bez másla mám na nohou fleky po alergiích, ty jsou s máslem méně viditelné i příjemnější na dotyk. Pokožka není po aplikace másla mastná, kluzká, ani jinak hnusná. Můžu si hned lehnout do postele, aniž bych ji umazala. A ta božská vůně zůstává až do rána.

Složení
WATER, PALM OIL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, SHEA BUTTER, CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARYL GLUCOSIDE, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, GLYCERIN, GLYCERYL STEARATE CITRATE, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, SOYBEAN OIL, PEANUT OIL, WALNUT SHELL EXTRACT, COCOA SEED BUTTER, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM POLYACRYLATE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLENE GLYCOL, DMDM HYDANTOIN, FRAGRANCE, FD&C BLUE NO. 1, FD&C YELLOW NO. 5, FD&C RED NO. 40

Shrnutí plusů a mínusů:
+ dlouhotrvající příjemná vůně
+ jemná a nemastná konzistence
+ vyhlazuje
+ hydratuje
+ rychle se vstřebává
+ sjednocuje tón pleti
+ cena/výkon
rychle ubývá (200ml vypotřebováno za měsíc, používáno min. 3x týdně)

Cena: 100 Kč (koupit lze na ruzova10.cz), dárkové balení s tělovým máslem a sprchovým gelem stálo 209 Kč
Množství: 200 ml
Hodnocení: 10/10
Komentář k hodnocení: Máslo udělá i z nehezké pokožky krásnou, bude vyhovovat i lidem, kteří nemají rádi krémy a tělové mléka (jako třeba já). Je moc příjemný, hydratační, voňavý, změkčující, vyhlazující, dobře se vstřebává, nezanechává mastný film... Nemám mu co vytknout.

Koupím znovu: Stoprocentně ano, vlastně už jsem si jeden nový koupila.

2 komentáře:

  1. chcela som si ho zadovážiť tak pouvažujem:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. také jsem si toto tělové máslo pořídila a jsem s ním moc spokojená, hlavně jak nádherně voní a také dobře hydratuje. jestli mi přijde, že rychle ubývá posoudit nemůžu, protože ho střídám s dalšími několika másly a krémy a tudíž se na něj tak často nedostane :))

    OdpovědětVymazat