úterý 25. prosince 2012

RECENZE: Balea Professional šampon a balzám pro namáhané a poškozené vlasy

První recenze mého blogu se bude týkat šamponu a balzámu na vlasy z profesionální řady Balea.


Vlevo: šampon Vpravo: balzám

Oba přípravky jsou určeny pro namáhané a poškozené vlasy, neobsahují silikony a deklarují, že již po dvou použitích bude redukováno lámání vlasů až o 94%.

Nejdříve pár slov o mých vlasech, abyste si dokázali představit, jaké asi očekávám účinky.
Moje vlasy jsou hodně jemné, poměrně lesklé a dost elektrizují. Nikdy jsem se nebarvila a nedělala si trvalou, vlasy ale i tak poškozené mám, hodně se mi lámou a padají. Co se týká pokožky hlavy, ta se poměrně rychle mastí. Vlasy myji po třech dnech, většinou by ale potřebovaly umýt už po dvou nebo dvou a půl dnech. Proto od šamponů očekávám, že mi vlasy nezatíží, nezamastí a dokonale vyčistí.

Teď ale zpět k hodnoceným výrobkům.
Co říká o balzámu obal (na šamponu český popis chybí):
Balzám pečuje o vlasy obzvláště jemně, aniž by je poškodil. Bohaté formule s Geleé Royale a Micro proteiny regenerují poškozenou vlasovou strukturu z vnějšku i zevnitř. Lámání vlasů je redukováno* (text *: po 2 použitích je lámání vlasů redukováno o 94% po použití Balea Professional regenerační šampon a balzám pro normální vlasy).
Tak předně nechápu, proč není přeloženo ono Geleé Royale. Jedná se o "obyčejnou" včelí mateří kašičku. Ta by měla vlasům dodávat výživu a lesk. Mikroproteiny by měly sloužit jako vyplňovače vlasové struktury - pronikat do vlasu a vyplňovat poškozená místa tak, aby vlas byl hladší.

Ke slibovaným účinkům šamponu řeknu jen to, že nevím, kde Balea vzala oněch 94%. Vlasy se mi lámou jako blázen, že se až divím, že na té hlavě pořád ještě nějaké zůstávají. Pro ilustraci, když si ráno vezmu kabát, v práci ho odložím, odpoledne po příchodu domů ho mám celý vlasatý.
Šampon mi s tímto problémem vůbec nepomohl. Pokud ano, ale nijak jsem si rozdílu nevšimla. Co se mi naopak líbí je, že po použití tohoto šamponu mi vlasy vydrží déle čisté. Běžně myji jednou za tři dny, přičemž ten poslední den už jsem dost mastná. Teď vydrží vlasy celé tři dny svěží (balzám dávám jen do délek).

Shrnutí plusů a mínusů:
+ pěkný obal, působí luxusně
+ cena
+ bez silikonů
+ vlasy vydrží svěží asi o půl dne déle než obvykle
- vlasy nijak nezlepšil, nepadají méně, nejsou lesklejší
- kokosová vůně balzámu, chemická vůně šamponu
- nutno umýt 2x


Cena: 39 Kč za každý (koupit lze v DM)
Množství: 250 ml (šampon) a 200 ml (balzám)
Hodnocení: 5/10
Komentář k hodnocení: Nic převratného, ale za dobrou cenu.
Koupím znovu: nejspíš ne, budu hledat dál

Žádné komentáře:

Okomentovat